Huisartsenpraktijk Uden Centrum & Zuid

dottedline750

Laboratoriumonderzoek

Dagelijks zijn van 07:30 uur tot 12:00 in het Medipark in Uden assistentes aanwezig voor bloedafname.
 U dient een laboratoriumformulier van de huisarts en een ponsplaatje mee te nemen.

 

 

Zelf testen

In deze rubriek vindt u een aantal testen die u zelf thuis of online kunt doen.

O.a. van Stivoro, BMI, Diabetes test, enz.

test

Lees meer >>

Online afspraken maken/
Recepten aanvragen

Via ons Patiëntenportaal kunt u bij ons een account aanmaken om online uw afspraken te maken en recepten aan te vragen. Via onderstaande knop komt u op ons Patiëntenportaal. Hier maakt u eenvoudig uw eigen account aan. Wanneer wij uw account hebben gekoppeld aan uw dossier wordt het maken van afspraken en de receptenservice actief.
Mocht u hier vragen over hebben dan horen wij het graag!
Inloggen op patiëntenportaal: online afspraak plannen en recepten aanvragen

Online afspraken maken en recepten aanvragen

Interessante links

Hier vindt u enkele links naar interessante websites.

Dit zijn verwijzingen naar sites die wellicht voor u ook interessant zijn.

pijlen

Lees meer >>

patientenportaal normaal

 

dottedlinesidebar

Avond-, Nacht- en Weekenddienst

 

0900-8860 (10ct p/min.)

Altijd even bellen, houd u uw verzekeringsgegevens bij de hand.

Huisartsenpost HOV

locatie Ziekenhuis Bernhoven

Nistelrodeseweg 10, Uden

www.huisartsenpost-hov.nl

 

dottedlinesidebar

 Toestemming

Uw huisarts en apotheek en andere specialisten houden elk een dossier over u bij. Hierin staat belangrijke informatie over uw medicijnen, allergiën en behandelingen. Wilt u dat zorgverleners deze informatie kunnen delen? Dan vragen wij uw toestemming. Deze kunt u online zelf regelen op www.ikgeeftoestemming.nl of via een formulier. Wilt u deze downloaden? Klik dan hier. Wilt u meer informatie? Klik hier

dottedlinesidebar

Klachten en onvrede

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
Meer informatie over klachten en geschillen>